El este Vlad!

vlad2

vlad1

vlad3

~ de Răzvan pe Mai 25, 2009.

4 răspunsuri to “El este Vlad!”

  1. el este stefanutz: http://zdrentze.wordpress.com/2009/05/23/el-e-ștefanuț/

  2. E super Vlad al tau. :)…cu commnetu’ anterior nu incercam sa-mi fac reclama la blog..sper ca nu ti-am dat impresia asta…ci doar ca si Stefanutz al meu e un dulce 😛

  3. numarul 3 imi place cel mai mult

  4. pai dupa ce am facut poza numarul 3 mi-a smuls obiectivul de pe aparat si m-a batut cu el :))

Lasă un răspuns

 
